УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПРОБЛЕМАМИ

                УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ДЛЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: 

  • групові приміщення ЗДО № 145 мають природне освітлення;
  • при оздобленні груп враховано такі вимоги: стіни в світлих тонах; дитячі меблі підібрані згідно вимогам Санітарного регламенту;
  • дотримується повітряно-тепловий режим;
  • приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища.
  • облаштування прилеглої території для потреб маломобільних груп населення відсутнє.
  • тактильні таблички з шрифтом Брайля відсутні.
  • пандусів на входах до будівлі немає, відсутні поручні для пересування між поверхами (для осіб з порушенням ОРА).

Згідно Статута ЗДО № 145

ЗДО № 145 може мати у своєму складі групи: загального розвитку, компенсуючого типу (спеціальні групи для дітей з порушенням мовлення, санаторні групи для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції), інклюзивні, сімейні, прогулянкові.

Групи формуються в межах граничної чисельності вихованців, що встановлена відповідно до визначених законодавством нормативів наповнюваності груп дітьми у закладі дошкільної освіти, санітарно-гігієнічних норм і правил утримання дітей у закладах дошкільної освіти.

У разі звернення одного з батьків або іншого законного представника дитини з особливими освітніми потребами у ЗДО № 145 утворюються інклюзивні групи відповідно до вимог чинного законодавства України.

Наповнюваність груп дітьми у ЗДО № 145 становить:

для дітей віком від 1 до 3-х років – до 15 осіб;

для дітей віком від 3 до 6 (7) років – до 20 осіб;

різновікові – до 15 осіб;

в літній період – до 15 осіб;

з короткотривалим перебуванням – до 10 осіб;

в інклюзивних групах – не більше трьох дітей з особливими освітніми потребами, зокрема:

не більше однієї дитини, яка потребує четвертого чи п’ятого рівня підтримки;

не більше двох дітей, які потребують третього рівня підтримки;

не більше трьох дітей, які потребують другого рівня підтримки.

У разі наявності висновку, що не містить інформації про рівень підтримки, така дитина розподіляється у групу закладу освіти відповідно до складності її порушень з урахуванням рекомендацій команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (за участю фахівців інклюзивно-ресурсного центру).

До заяви одного  із батьків або іншого законного представника дитини про зарахування дитини до ЗДО № 145 додаються:

копія свідоцтва про народження дитини;

медична довідка, видана відповідно до статті 15 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", разом з висновком про те, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти.

Для зарахування дитини з особливими освітніми потребами та утворення інклюзивних груп до заяви про зарахування додається висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини.

Для зарахування дитини з інвалідністю до заяви про зарахування додаються:

копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до
18 років, виданого лікарсько-консультативною комісією закладу охорони здоров’я, або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю";

копія індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю.

Для зарахування дитини до спеціальної групи до заяви про зарахування додається висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини щодо виявлених особливостей розвитку.

Для зарахування дитини до санаторної групи з ранніми проявами туберкульозної інфекції до заяви про зарахування додається довідка протитуберкульозного диспансеру.

Шановні батьки!

          Ви можете отримати корекційно-розвиткові або психолого-педагогічні послуги  в ІРЦ. 

ІРЦ надає консультивну,   психологічну допомогу батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами та осіб, які   вимушені змінити своє місце проживання (перебування) у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку  дітей та   підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання. 

Контакти Інклюзивно-ресурсного центру по Вознесенівському району              

м.Запоріжжя, 69057 Олександра  Матросова,

 будинок 16                       

тел.( 380)959463764 ,(061)226-26-75,                            

е-mail: ircvoznesen@gmail.com                              

сайт:  www.ircvoznesen.pp.u

ПОРЯДОК комплектування інклюзивних груп у  закладах  дошкільної освіти

Інклюзивна освіта